برنامه ریزی استراتژی آنلاین شامل تحقیق درباره مشتری، تحلیل بازار و رقبا، استراتژی و موقعیت یابی آنلاین در محیط بازار، ایجاد و خلق برند، استراتژی شبکه های اجتماعی و برنامه ریزی رسانه های دیجیتال خواهد بود.
بازاریابی آنلاین مواردی مانند بهبودبخشی حضور در موتورهای جستجوگر (S.E.O)، تبلیغات بنری در محیط های دیجیتال، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و تبلیغات پیام الکترونیک هست.
خدمات ارائه شده در زمینه اپلیکیشنهای موبایل و تبلت ،اپلیکیشنهای تلفن های هوشمند و ایجاد وب سایت در فضای تلفن های همراه از نقاط قوت سیب سرخ هستند.
آنالیز در سیب سرخ مواردی نظیر آنالیز کمپین، آنالیز و گزارش دهی وب سایت و مانیتور کردن شبکه های اجتماعی به همراه راه حل های بهبود بخشی را شامل میشود.